Koulutuspalaute: ”Ikkuna olis kiva.”
Kirjoittajakurssi oli vedettävä ikkunattomassa kopissa. Ei sellainen osallistujien mielialoja kohenna.
Tästä löydät kymmeniä esimerkkejä asiakkaidemme projekteista:
palveluiden tuotteistaminen, prosessien liinaus, sote-asiakkaiden liinaus sekä koulutukset.
Kirjoittajakurssi oli vedettävä ikkunattomassa kopissa. Ei sellainen osallistujien mielialoja kohenna.
Olin juuri hypännyt autoon, kun puhelin soi. Asiakkaani siellä kyseli kainosti, olinko kenties eksynyt matkalla. Totta kai oli saman tien
Turussa tuotteistuskoulutukseen iski ylibuukkaus. Paikalle ilmestyi kymmeniä osallistujia enemmän kuin oli ilmoittautuneita. Mutta sellaisestahan tällainen vanha kehäraakki vain innostuu – ainakin saamani palautteen perusteella: ”Virkeämpi ja enemmän asiaa kuin viime vuonna.”
Tuotteistajan nyrkkisääntö sanoo, että protoilu on perseestä. Mutta tietysti jokainen palvelu on aluksi juuri sellainen.
Tuotteistajan kannattaisi miettiä vakavissaan, mitä siitä seuraisi, jos asiantuntijat pystyisivät tuottamaan palvelunsa esimerkiksi kymmenen tai sata kertaa perinteistä nopeammin.
Tiistaina Vantaalle kokoontui kanssani seitsemäntoista innokasta ammattilaista pähkimään napakan myyntiesityksen anatomiaa. Tilaisuuden järjesti jo tuttuun tapaan Ratekoulutus. Mitä tarkoitan napakalla?
Syksyn viimeinen Copywritereiden salainen veljeskunta paljastaa -kurssini houkutteli tiistaina 25 innokasta osallistujaa Vantaalle. Rakentavaa palautetta kertyi roppakaupalla jälleen. Usein toistuva
Yksi kerta olisi sattumaa. Kaksi kertaa saattaisi olla tuplasattuma. Mutta kolmas kerta lienee seuraus tietoisesta päätöksestä. Jostain syystä joku Scandicin
Kävin hiljattain saarnaamassa iltapäivän ajan Helsingin seudun kauppakamarin järjestämässä koulutuksessa. Aiheenamme oli tuotteistaminen. Ilmeisesti sain palautetta sessiomme äänitarkkailijalta: ”Kympin olisit
Piipahdin eilen kauniissa & aurinkoisessa Turussa jorisemassa Intoo-koulutuksen kurssilaisille. Aiheenamme oli tuotteistaminen. Paikalle Logomoon oli raahautunut runsaat 70 osallistujaa, joista
Vedin toukokuun puolivälissä hiukan tavallisesta poikkeavan myynnin psykologiaa käsittelevän kurssin. Sen otsikko kertoo näkökulman: ”Näin myyjä manipuloi sinua – tunnista
Vedin eilen nelituntisen Helsingin Kauppakamarin järjestämän Myynnin psykologia -koulutuksen. Paikalle oli saapunut parikymmentä innokasta keittiöpsykologia. Ensin kävimme läpi Kahnemanin aivomallin.
Kevään viimeinen Copywritereiden salainen veljeskunta paljastaa -koulutus on paketissa. Kurssille saapui 19 kirjallisesta myyntityöstä kiinnostunutta. Palautteet ovat erittäin herttaisia siihen
Eilen sain tällaista palautetta, nimettömänä totta kai: ”Jari Parantaisen yhden päivän kurssi ”Copywriterien salainen veljeskunta” ärsyttää suunnattomasti. Ei kauhean houkutteleva
Jankutan aina, ettei kirjoittaminen ole kirjoittamista. Se on ajattelua. Kun kirkas ajatus on löytynyt, loppu onkin vain sormien heiluttelua.
Kirjoitamme Pölli tästä -blogia jokaiselle asiantuntijalle tärkeistä aiheista, kuten tuotteistaminen, hinnoittelu, ratkaisumyynti, sisältömarkkinointi, strategia ja johtaminen.
Näpyttele sähköpostiosoitteesi ja saat jatkossa tiedon uusista asiakastarinoista, blogikirjoituksista sekä vinkit tuotteistukseen. Tilaamalla uutiskirjeen annat Noste Oy:lle luvan henkilötietojesi tallentamiseen ja käsittelyyn. Voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa parilla klikkauksella.