Vedin eilen nelituntisen Helsingin Kauppakamarin järjestämän Myynnin psykologia -koulutuksen. Paikalle oli saapunut parikymmentä innokasta keittiöpsykologia.
Ensin kävimme läpi Kahnemanin aivomallin. Sitten pohdimme, miten tehokkaimmat psykologiset vivut toimisivat arkisessa bisneksessä ja myyntityössä.
Palautteista pisti silmään tämä:
”Hyvä koulutus, mutta toivoisin syvempää perehtymistä asioihin. Tällä tavalla voisi saada syvempää oppia ihmisille. Itselle jäi moni asia vähän linkittämättä omaan toimintaan, kun ei löydetty syvyyttä.”
En selittele. Sen sijaan listaan tähän kirjat, joista se syvällisempi tieto löytyy:
Jaahas, nyt olisi päätöksen paikka: haluatko helpohkon tavan hankkia lisää rahaa?
Ilmoittaudu siinä tapauksessa Troijalainen tuotteistus -verkkovalmennukseeni puoleenyöhön mennessä.
Tänään torstaina klo 23:59 ikkuna sulkeutuu. Toista tilaisuutta ei tule ehkä koskaan. Jälkikäteen on turha kitistä. Myymälää ei avata myöhästyneitä varten.