Search
Close this search box.

Myyntisivusto terävämmäksi tuotteistamalla

Picture of Riikka Nurmi
Riikka Nurmi
Valmiina tuplaamaan tuloksesi tai parantamaan tuottavuuttasi? Olen napakka tuotteistaja ja arjen muutosten maaliin saattaja. Varaa puolen tunnin tapaaminen - kirkastetaan tavoitteet ja hyödyt sekä askelmerkit tuotteistuksen tai liinauksen etenemiseen. riikka.nurmi@noste.fi ✆ 040 501 7510

Redocap Oy on kehittänyt Redoflow-konseptin, jonka sovelluslaajennusten avulla asiakas saa helposti ja kustannustehokkaasti Microsoft Business Centralin liiketoimintansa toteuttamisympäristöksi. Konseptin myyntisivusto kaipasi palvelun terävöittämistä vauhdittamaan kaupallistamista Suomeen ja muihin maihin.​

Rajasimme asiakkaan ja kiteytimme konseptille hittituotteen tunnusmerkit Nosteen myyntiesityspohjaan. Terävöittämistä kaipasivat erityisesti asiakkaan ongelman ja hyötyjen kuvaus, jotta asiakas tunnistaa tarpeen prosessien, toiminnanohjauksen ja tiedonhallinnan automatisoinnille.​

Kuvasimme asiakasesimerkkejä tyypillisistä tilanteista, euroistimme asiakashyödyt, annoimme törkeän aikalupauksen sekä hintatakuun. Myyntiesityksen pohjalta tunnistimme ja listasimme myyntisivuston kehittämistarpeet. ​

” Halusimme ulkopuolisen asiantuntijan kumppaniksi hiomaan konseptimme sisällön asiakasviestiä. Nosteen tapa haastaa ja tuoda ideoita on erittäin tehokas ja toimiva.” ​
Teemu Pääkkö, toimitusjohtaja, partner, Redocap Oy

Onko sinulla palvelu, mikä tarvitsisi terävöittämistä?
Noste -spurtti™ on nopea yhden asiantuntijanpalvelun tuotteistusprojekti mikroyrittäjälle, jonka liikevaihto on alle miljoona euroa vuodessa. Noste-spurtissa kannattaa tuotteistaa jotain hyvin selkeästi rajattua, suhteellisen edullista ja asiakkaan kannalta vaivatonta ja riskitöntä ostettavaa.
Tuotteistus on konkretiaa – käärimme heti hihat ja alamme tuotteistamaan – tavoitteena myynti- ja markkinointivalmis palvelupaketti. Lue lisää Spurtista.

Aiheeseen liittyvät muut kirjoitukset

Wilhelmiina Palvelut tuotteisti myyntitarinan asiakaskohtaamisiin
Riikka Nurmi

Myyntitarina asiakaskohtaamisiin​

Uusi Wilhelmiina Tenhola palvelukoti kaipasi parannusta täyttöön. Selkeytimme yhdessä kohderyhmät ja palveluvalikoiman sekä tuotteistimme myyntitarinan ensimmäisiin asiakaskohtaamisiin.