Search
Close this search box.

Myyntisivusto terävämmäksi tuotteistamalla

Riikka Nurmi
Riikka Nurmi
Valmiina tuplaamaan tuloksesi tai parantamaan tuottavuuttasi? Olen napakka tuotteistaja ja arjen muutosten maaliin saattaja. Varaa puolen tunnin tapaaminen - kirkastetaan tavoitteet ja hyödyt sekä askelmerkit tuotteistuksen tai liinauksen etenemiseen. riikka.nurmi@noste.fi ✆ 040 501 7510

Redocap Oy on kehittänyt Redoflow-konseptin, jonka sovelluslaajennusten avulla asiakas saa helposti ja kustannustehokkaasti Microsoft Business Centralin liiketoimintansa toteuttamisympäristöksi. Konseptin myyntisivusto kaipasi palvelun terävöittämistä vauhdittamaan kaupallistamista Suomeen ja muihin maihin.​

Rajasimme asiakkaan ja kiteytimme konseptille hittituotteen tunnusmerkit Nosteen myyntiesityspohjaan. Terävöittämistä kaipasivat erityisesti asiakkaan ongelman ja hyötyjen kuvaus, jotta asiakas tunnistaa tarpeen prosessien, toiminnanohjauksen ja tiedonhallinnan automatisoinnille.​

Kuvasimme asiakasesimerkkejä tyypillisistä tilanteista, euroistimme asiakashyödyt, annoimme törkeän aikalupauksen sekä hintatakuun. Myyntiesityksen pohjalta tunnistimme ja listasimme myyntisivuston kehittämistarpeet. ​

” Halusimme ulkopuolisen asiantuntijan kumppaniksi hiomaan konseptimme sisällön asiakasviestiä. Nosteen tapa haastaa ja tuoda ideoita on erittäin tehokas ja toimiva.” ​
Teemu Pääkkö, toimitusjohtaja, partner, Redocap Oy

Onko sinulla palvelu, mikä tarvitsisi terävöittämistä?
Noste -spurtti™ on nopea yhden asiantuntijanpalvelun tuotteistusprojekti mikroyrittäjälle, jonka liikevaihto on alle miljoona euroa vuodessa. Noste-spurtissa kannattaa tuotteistaa jotain hyvin selkeästi rajattua, suhteellisen edullista ja asiakkaan kannalta vaivatonta ja riskitöntä ostettavaa.
Tuotteistus on konkretiaa – käärimme heti hihat ja alamme tuotteistamaan – tavoitteena myynti- ja markkinointivalmis palvelupaketti. Lue lisää Spurtista.

Aiheeseen liittyvät muut kirjoitukset

Wilhelmiina Palvelut tuotteisti myyntitarinan asiakaskohtaamisiin
Riikka Nurmi

Myyntitarina asiakaskohtaamisiin​

Uusi Wilhelmiina Tenhola palvelukoti kaipasi parannusta täyttöön. Selkeytimme yhdessä kohderyhmät ja palveluvalikoiman sekä tuotteistimme myyntitarinan ensimmäisiin asiakaskohtaamisiin.