Digital Audit Company tuotteisti kyberauditointi palvelun

Tommi Elomaa
Tommi Elomaa
Olen valmentanut kymmeniä yrityksiä tuotteistamaan palveluitaan ja nopeuttamaan työnkulkujaan. Koulutan & konsultoin. Aiheina tuotteistaminen, hinnoittelu ja toimitusten sujuvoittaminen. [email protected] ✆ 040 589 9848

Digital Audit Company on yksi Suomen tehokkaimmista tilintarkastajista. Alusta asti he ovat rakentaneet palvelujaan niin, että rutiinit hoituvat automaatiolla ja asiantuntijat voivat keskittyä olennaiseen. Tarkastusten yhteydessä on tullut ilmeiseksi, että asiakkaat kaipaavat apuja myös kyberriskiensä auditointiin. Tähän Digital Audit alkoi tuotteistamaan uutta palvelua yhdessä Nosteen kanssa.

Palvelun rakentamiseksi Noste haastatteli yrityspäättäjiä ja tietoturvan asiantuntijoita. Saadun ymmärryksen perusteella tuotteistimme yhdessä uuden Kyberauditointi palvelun. Palvelu lanseerataan asiakkaille ensi vuoden alussa. Sen avulla yritykset ja yhteisöt saavat nopeasti kuvan kyberriskeistään, suojautumisen tasostaan ja keinoista suojautua kyberriskeiltä.

”Nosteen kanssa uuden palvelun tuotteistaminen oli tehokas ja hyvin järjestetty prosessi, jossa paistoi vetäjien laaja-alainen kokemus sekä taitava asioiden ja ideoinnin eteenpäin vieminen. Lisäksi yhdessä toimiminen oli kaiken päälle vielä sangen mukavaakin.” Pekka Peltoranta, Partner (HT, KLT), hallituksen puheenjohtaja​

Noste-luotain™ -asiakastiedustelulla saat paremman ymmärryksen asiakkaista ja heidän ongelmistaan. Varmistut, kuka on oikea asiakas palvelullesi ja kuka ei. Millaisia hyötyjä palvelusi pitäisi tarjota ja mikä palvelusi hankinnassa asiakasta epäilyttää. Asiakashaastatteluista ja verkkokyselystä koostetun napakan raportin pohjalta saat varmuuden, että tuotteistettavalle palvelulle on kysyntää ja tuotteistusprojektisi käynnistys on järkevää.

Noste-suolakaivos® -tuotteistusprojektissa hyödynnät asiakastiedustelun tuloksia ja tuotteistat uuden palvelusi myyntikuntoon. Neliviikkoisen projektin aikana rakennat tiimisi kanssa konkreettisen myyntiesityksen, jonka asiakastestaus alkaa heti projektin päätyttyä. Myyntiesitys kiteyttää palvelusi ja toimii hyvänä runkona muille tuotteistettaville materiaaleille, esimerkiksi tuotesivulle, esitteelle, sopimus- ja raporttimalleille.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Aiheeseen liittyvät muut kirjoitukset

Tuotteistuksen aloittaminen_neljä vinkkiä_Noste
Riikka Nurmi

Tuotteistuksen aloittaminen – 4 vinkkiä

Näillä neljällä vinkillä pääset jo pitkälle ja vältät myös tyypillisiä tuotteistusprojektien kömmähdyksiä: rajaa asiakkaasi, tuotteista heti myytävää, aloita lupausvaiheesta ja kiteytä hittituotteen tunnusmerkit.

Miten tuotteistaminen parantaa jaksamista
Riikka Nurmi

Miten tuotteistaminen parantaa yrittäjän jaksamista?

Yrittäjän hyvinvointia ruokkivat innostus ja kuuluisa yrittäjän vapaus. Yrityksen tyhjenevä kassa, kasvavat kustannukset tai väärään suuntaan menevä myyntikäyrä luovat puolestaan extra painetta. Miten tuotteistamalla parannat jaksamistasi?

Palvelun tuotteistaminen

Pakerratko insinöörien esimiehenä?

Tämä 120-sivuinen e-kirja neuvoo vaihe vaiheelta, miten puserrat asiantuntijoittesi osaamisesta enemmän kate-euroja tuotteistamisen keinoin.

Teoksen vinkit perustuvat Suomen kokeneimman tuotteistajan käytännön kokemuksiin sadoista insinööritalojen tuotteistusprojekteista 17 vuoden aikana.