Noste-luotain on neliviikkoinen asiakastiedustelu

Noste-suolakaivos on neliviikkoinen tuotteistusprojekti ja valmennus

Noste-luotaimen avulla varmistat, että olet tuotteistamassa palvelutuotetta asiakasta riivaavaan ongelmaan ja minkä ratkaisemisesta asiakas on myös valmis maksamaan.

Nosteen kokeneet tuotteistajat syvähaastattelevat kymmenen B2B-päättäjää. Kuvaamme millainen ideaaliasiaakkaasi on, ja millainen hän ei ole. Saat paremman ymmärryksen asiakkaista, heidän ongelmistaan, miksi he ostaisivat sinulta ja kuinka voit poistaa heidän riskintunnettaan.

Varmistamme vielä tiedustelun tulokset kyselytutkimuksella ja työstämme napakan raportin. Tiimisi pääsee raportin pohjalta tuotteistamaan palveluita asiakkaan todellisiin arkisiin ongelmiin ja tarpeisiin.

Kuulostavatko oireet tutuilta?

Hinta

9 850 € + alv 24 %
Projektin sisältö
Varaa projektisi
Kenelle Noste-suolakaivos sopii?

Kenelle Luotain-projekti sopii parhaiten?

Noste-luotain sopii erityisesti asiantuntijapalveluja tuotteistaville b2b-yrityksille, joissa asiakkaan ongelma ja kysyntä ovat epäselviä. Luotaimen avulla lisäät asiakasymmärrystä.

Noste-luotain sopii tuotekehityksestä ja myynnistä vastaaville johtajille ja asiantuntijoille ennen tuotteistusprojektia. Näin varmistat, että tiimisi tuotteistaa palvelun asiakkaan aidosti polttavaan ongelmaan.

Kenelle Luotain-projekti ei sovi?

Noste-luotainta ei ole tarkoitettu yrityksille, joilla  on jo riittävästi tietoa asiakkaiden ongelmista ja kysynnästä tuotteistuksen pohjaksi. 

Noste-luotain ei ole tarkoitettu b2c-asiakkaiden ostajapersoonien määrittelyyn. 

Kenelle Noste-suolakaivos ei sovi?

Jos et ole tyytyväinen Luotaimeen, emme lähetä laskua.

Takuun edellytyksenä on vain reilu avoimuus. Tykitä kritiikkisi kiertelemättä ja kaartelematta kirjallisesti niin, että voimme julkaista sen nimelläsi varustettuna. Kuvasi olisi kiva yllätys. Mitä yrmympi ilme, sitä parempi.

Varmistamme neljässä viikossa tuotteistuksesi oikean suunnan.

Luotaimen avulla saat napakan raportin. Tiimisi pääsee tuotteistamaan palvelua, jonka asiakas on valmis ostamaan. 

1
Ideaaliasiakas

Kuvaus millainen ideaaliasiakkaasi on, ja millainen hän ei ole.

2
Polttava ongelma

Kuvaus asiakasta riivaavasta täsmäongelmasta, jota tiimisi pääsee tuotteistamaan.

3
Hyödyt

Ymmärrät hyödyt, joista asiakkaasi on valmis maksamaan ja mahdolliset ostamisen esteet.

Tuotteista helposti ostettava palvelutuotteesi neljässä viikossa.