Etusivu / Konsultointi / Noste-luotain-asiakastiedustelu
Noste-luotaimen avulla varmistat, että olet tuotteistamassa palvelutuotetta asiakasta riivaavaan ongelmaan ja minkä ratkaisemisesta asiakas on myös valmis maksamaan.
Nosteen kokeneet tuotteistajat syvähaastattelevat kymmenen B2B-päättäjää. Kuvaamme millainen ideaaliasiakkaasi on, ja millainen hän ei ole. Saat paremman ymmärryksen asiakkaista, heidän ongelmistaan, miksi he ostaisivat sinulta ja kuinka voit poistaa heidän riskintunnettaan.
Varmistamme vielä tiedustelun tulokset kyselytutkimuksella ja työstämme napakan raportin. Tiimisi pääsee raportin pohjalta tuotteistamaan palveluita asiakkaan todellisiin arkisiin ongelmiin ja tarpeisiin.
Noste-luotain sopii erityisesti asiantuntijapalveluja tuotteistaville b2b-yrityksille, joissa asiakkaan ongelma ja kysyntä ovat epäselviä. Luotaimen avulla lisäät asiakasymmärrystä.
Noste-luotain sopii tuotekehityksestä ja myynnistä vastaaville johtajille ja asiantuntijoille ennen tuotteistusprojektia. Näin varmistat, että tiimisi tuotteistaa palvelun asiakkaan aidosti polttavaan ongelmaan.
Noste-luotainta ei ole tarkoitettu yrityksille, joilla on jo riittävästi tietoa asiakkaiden ongelmista ja kysynnästä tuotteistuksen pohjaksi.
Noste-luotain ei ole tarkoitettu b2c-asiakkaiden ostajapersoonien määrittelyyn.
Luotaimen avulla saat napakan raportin. Tiimisi pääsee tuotteistamaan palvelua, jonka asiakas on valmis ostamaan.
Kuvaus millainen ideaaliasiakkaasi on, ja millainen hän ei ole.
Kuvaus asiakasta riivaavasta täsmäongelmasta, jota tiimisi pääsee tuotteistamaan.
Ymmärrät hyödyt, joista asiakkaasi on valmis maksamaan ja mahdolliset ostamisen esteet.
Takuun edellytyksenä on vain reilu avoimuus. Tykitä kritiikkisi kiertelemättä ja kaartelematta kirjallisesti niin, että voimme julkaista sen nimelläsi varustettuna. Kuvasi olisi kiva yllätys. Mitä yrmympi ilme, sitä parempi.