Terveys-Fix poistaa maanantaiaamun paniikin
Kir-Fix Oy tuotteisti lainavarastopalvelunsa. Erottuva lupaus, kiteytetyt hyödyt sekä apu hinnan perusteluun olivat tavoitteita tuotteistusprojektiin lähdettäessä.
Tiedätkö, miksi asiakkaasi ei osta? Miten palveluvalikoimaasi pitäisi järkevöittää? Miten tehdä ostamisesta helpompaa? Miten sujuvoittaa toimitusta?
Haluatko välttää kalliit harjoituskierrokset? Siinä tapauksessa tarvitset kaltaistemme kokeneiden konsulttien apua.
Tulemme piiskureiksi ohjaamaan tuotteistus- tai liinausprojektiasi tai remontoimaan koko tuotevalikoimanne. Näin vältyt jopa vuoden tai kahden tyhjäkäynniltä.
Luotaimella varmistat, että olet tuotteistamassa palvelua asiakasta riivaavaan ongelmaan, jonka ratkaisemisesta asiakas on myös valmis maksamaan.
Tutkalla saat ymmärryksen siitä miksi arki ei suju ja mihin aika tuhraantuu. Lopputuloksena saat priorisoidut korjaustoimenpiteet.
Suolakaivos on ohjattu suurpaineprojekti. Asiantuntijasi puristavat höttöisenkin idean helposti ostettavaksi palvelutuotteeksi.
Spurtti on nopea asiantuntijanpalvelun tuotteistusprojekti mikroyrittäjälle, jonka liikevaihto on alle miljoona euroa vuodessa.
Noste-umpihanki-projektissa päivität palvelutuotteiden valikoimasi niin, että kokonaisuus on kerrankin linjassa yrityksesi strategian kanssa.
Etkö oikein tiedä, mikä on ongelma? Sparraus on napakka puolen päivän konsultointi-istunto johtajalle, yrittäjälle tai asiantuntijalle.
Saat prosessit virtaamaan ja asiakkaat tyytyväisiksi. Parannamme tuottavuuttasi ainakin viidenneksellä. Luomme epäreilua kilpailuetua.
Selvitämme asiakkaasi ongelman, uudistamme palveluvalikoiman, tuotteistamme palvelun ja hiomme prosessin. Ostaminen helpottuu. Toimitukset sujuvat.
Kir-Fix Oy tuotteisti lainavarastopalvelunsa. Erottuva lupaus, kiteytetyt hyödyt sekä apu hinnan perusteluun olivat tavoitteita tuotteistusprojektiin lähdettäessä.
Mikä on oikea hetki pysähtyä ja nähdä se vaiva, että tuotteistaa palvelut? Millaisia hyötyjä näissä eri tilanteissa saa?
Mitä tehdä, jos asiakas pyytää jotain, mitä en osaa, ja josta en tiedä, miten se tehdään? Miten asetan hinnan oikein, ettei palveluni ole liian halpaa eikä kallistakaan? Mitä vastaan, kun asiakas kysyy miksi palvelusi on niin kallis?