Myyntisivusto terävämmäksi tuotteistamalla
Redoflow-konseptin myyntisivusto kaipasi palvelun terävöittämistä vauhdittamaan kaupallistamista Suomeen ja muihin maihin.
Etusivu / Palvelut / Palvelun tuotteistaminen / Noste-spurtti-tuotteistusprojekti mikroyritykselle
Noste-spurtti™ on nopea tuotteistusprojekti mikroyrittäjälle, jonka liikevaihto on alle miljoona euroa vuodessa. Paketoit asiantuntemuksesi myynti- ja markkinointikelpoiseksi tuotteeksi kolmessa viikossa.
Noste-spurtti sopii myös yksinyrittäjän lompakolle. Mutta koska projektiin sisältyy vain kolme katselmusta videoneuvotteluina, se edellyttää myös sinulta itseltäsi ahkerointia.
Tunnistetaan yhdessä tavoitteesi ja sovitaan etenemisen askelmerkit. Näin voit tehdä päätöksen projektin käynnistämisestä.
Noste-spurtti-tuotteistusprojekti on tarkoitettu mikro- tai yksinyrittäjille, joiden liikevaihto jää alle miljoonaan euroon vuodessa.
Spurtin avulla pakotat itsesi keskittymään hetkeksi palvelusi kehitystyöhön. Se edellyttää kuitenkin sitä, että olet itse valmis pyhittämään aikaa projektin aikana sovituille kotitehtävillesi. Muuten olet pahimmillaan hankkeen lopuksi vain kuusi tonnia köyhempi.
Noste-spurtissa kannattaa keskittyä osaamisesi paketoimiseen houkuttavaksi sisäänheittotuotteeksi. Tuloksen täytyy siis olla jotain hyvin selkeästi rajattua, suhteellisen edullista ja asiakkaan kannalta vaivatonta ja riskitöntä ostettavaa.
Noste-spurtti ei siis ole tarkoitettu sellaiselle yrittäjälle, joka haluaa avaimet käteen -tuotteistuksen valmiina kouraansa.
Lisäksi projekti on niin lyhyt, että sen aikana ei ole mahdollista arpoa kovin pitkään sitä, mitä pitäisi tuotteistaa. Jos mahdollista, karsi siis vaihtoehtojasi jo etukäteen.
Huomaa myös, että Noste-spurtin työkieli on aina suomi. Projekti on aivan riittävän vaikea jo kotimaisellakin kielellä. Toki tulokset voidaan sitten kääntää heti hankkeen lopuksi mille kielelle tahansa.
Noste-spurtin avulla rakennat palvelupaketin, joka on helppo ostaa ja myydä. Kiteytät myös selkeät stepit, joilla viet tuotteistuksesi maaliin ja asiakastestaukseen.
Tiivistämme tuotteistuksesi tärkeimmät argumentit napakaksi myyntitarinaksi. Se toimii työkaluna, jonka avulla pakotamme myyntipuheesi loogiseksi ja sujuvaksi.
Mitä järkevää osaat sanoa, kun asiakas kysyy, vaikkapa, että ”miksi tämä palvelusi on näin kallis?” Spurttisi päätteeksi tiedät vastauksen tähänkin hankalaan kysymykseen.
Työpajojen pohjalta luot palvelullesi selkeän hinnaston. Hinnasto on mainio väline kertoa, millainen palvelusi versio tai varustelista vastaa mitäkin veloitustasi.
Redoflow-konseptin myyntisivusto kaipasi palvelun terävöittämistä vauhdittamaan kaupallistamista Suomeen ja muihin maihin.
Kir-Fix Oy tuotteisti lainavarastopalvelunsa. Erottuva lupaus, kiteytetyt hyödyt sekä apu hinnan perusteluun olivat tavoitteita tuotteistusprojektiin lähdettäessä.
Perinteisesti asianajajien palveluja on ostettu räätälöitynä ja tuntipohjaisella hinnoittelulla. Youristia päätti tuotteistaa palveluitaan ja yhdessä paketoimme uuden palvelun kansainvälisille yrityksille.
Amesan Consulting tunnisti ohjelmistoalan yritysten rekrytoinnin yleisen ongelman. Timanttinen projektitiimi tuotteisti kolmessa viikossa uuden palvelun asiakkaan polttavaan ongelmaan.
Somefarmaseutin tavoitteena oli apteekkialan koulutus- ja valmennuspalveluiden sisäänheittotuotteen tuotteistaminen helpottamaan palveluiden myyntiä. Tuotteistimme Uuden apteekkarin ensiapu™-kartoituspalvelun, mikä osoittaa asiakkaalle tarpeen varsinaisille ja kalliimmille palveluille.
Takuun edellytyksenä on vain reilu avoimuus. Tykitä kritiikkisi kiertelemättä ja kaartelematta kirjallisesti niin, että voimme julkaista sen nimelläsi varustettuna. Kuvasi olisi kiva yllätys. Mitä yrmympi ilme, sitä parempi.