Search
Close this search box.
Kir-Fix Oy:n tavoitteena on mahdollistaa asiakkaiden paluu takaisin harrastusten, työn ja liikunnan pariin ennaltaehkäisemällä vammoja, auttamalla akuutissa vaiheessa sekä tukemalla jälkihoitoa ortopedisten tukien ja apuvälineiden avulla.

Tavoitteellista kasvua ja tehokkuutta tuotteistamalla

Riikka Nurmi
Riikka Nurmi
Valmiina tuplaamaan tuloksesi tai parantamaan tuottavuuttasi? Olen napakka tuotteistaja ja arjen muutosten maaliin saattaja. Varaa puolen tunnin tapaaminen - kirkastetaan tavoitteet ja hyödyt sekä askelmerkit tuotteistuksen tai liinauksen etenemiseen. riikka.nurmi@noste.fi ✆ 040 501 7510

Kir-Fix Oy:n tavoitteena on mahdollistaa asiakkaiden paluu takaisin harrastusten, työn ja liikunnan pariin ennaltaehkäisemällä vammoja, auttamalla akuutissa vaiheessa sekä tukemalla jälkihoitoa ortopedisten tukien ja apuvälineiden avulla.

Toimitusjohtaja Katjan arki on monelle yrittäjälle tuttu. Läpsystä vaihdetaan tehtävästä toiseen. Asiakasreklamaation hoidosta, tukkeutuneiden viemäreiden tai hallituksen kokousten avaukseen ja asiakaspalveluun apuvälinemyymälään. Katja kaipasi ulkopuolista apua selkeyttämään myynnin  tekemistä, jotta yrityksen kasvutavoitteet saavutettaisiin.

Myyntitiimin kanssa kuvasimme myymälän ja verkkokaupan yksityisasiakkaiden asiakasryhmät ja tuotevalikoiman. Näistä priorisoimme kolme pääasiakasryhmää, joiden auttamiseksi laadimme selkeän suunnitelman verkkosivujen, viestinnän sisältöjen ja palveluvalikoiman kehittämiseen sekä myynnin toimenpiteisiin tukemaan asetettuja myynnin tavoitteita.

Olisin ehkä voinut lukea tuotteistusoppaat. Oli vaan niin helppo tulla kiteytyksen ammattilaisten pöytään. Saimme  selkeät kohderyhmät ja priorisoidun tehtävälistan syksyn tekemisiin koko myyntitiimille. Ja mikä parasta, käytännön tekeminen käynnistyi jo heti projektin aikana. Katja Niemi, toimitusjohtaja

Noste-umpihanki™-projektissa päivität tuotevalikoimasi niin, että kokonaisuus on linjassa yrityksesi tavoitteiden kanssa.

Tarkastelet palveluvalikoimaasi seitsemän eri näkökulman kautta. Haet vastauksia esimerkiksi seuraavanlaisiin kysymyksiin: Mikä on asiakasta riivaava ongelma? Millainen olisi tyypillisestä kilpailijasta rajusti erottuva yritys? Kuinka estät asiakkaasi valintahalvauksen? Millaisia eri palveluita tarvitset asiakkaasi eri ostovalmiuksiin? Mitä tunnusmerkkejä hittituotteen pitää sisältää? Mitkä tuotteet tai palvelut voit karsia, mitä virkistää tai puuttuuko valikoimasta jotain, joka kannattaisi ensi tilassa tuotteistaa myytäväksi palveluksi?

Kolmen työpajan lopputuloksena saat selkeän näkemyksen asiakasryhmistäsi ja suunnitelman kehittämiseen. Lue lisää Umpihangesta.

Aiheeseen liittyvät muut kirjoitukset