Strongest Group Oy:n toimitusjohtaja Toni Heiskasen iloksi buukkauspalveluiden kauppa kävi hyvin ja yritys kasvoi vauhdilla. Ongelmana oli, että kaikki caset räätälöitiin asiakaskohtaisesti. Räätälöinnillä skaalautuminen ei onnistu. Myynnin ammattilaisten arkeen tarvittiin mahdollisimman selkeät speksit.
Mitä sitten projektin lopputuloksina Strongest Tonin mukaan sai? Luvatusti raadantaa, kiteyttämistä ja kirkastamista. Tunnistimme kaksi unelma-asiakaskohderyhmää ja selkeytimme niille palvelut. Näiden pohjalta syntyvät ensimmäiset verkkosivut, selkeät tarjoukset ja myytävien palveluiden räätälöinti loppui.
“Ilman tuotteistusta on vaikea lähteä rakentamaan verkkonäkyvyyttä tai viilata kuntoon oikeastaan mitään järkeviä prosesseja. Nosteen kanssa saimme priimajälkeä.” Toni Heiskanen ja Tomi Tolonen, yrittäjät
Noste-umpihanki™-projekti on mitä hyödyllisin palvelu, jos olet käynnistämässä uutta tai hakemassa kasvua vanhalle bisnekselle ja kipuilet kohderyhmä-, valikoima- ja hinnoittelupäätösten kanssa.
Tarkastelet palveluvalikoimaasi seitsemän eri näkökulman kautta saaden selkeän kuvan tuotevalikoimastasi, kohderyhmistä ja hinnoittelumallista. Varmistat myös, että valikoimassasi on palveluita asiakkaan eri ostovaiheisiin ja ne täyttävät hittituotteen tunnusmerkit. Projektin aikana syntyy myös priorisoitu kehittämislista. Kuvaus tuotevalikoimasta ja kehityssuunnitelma toimivat lähtökohtana palvelukehityksellesi, verkkosivuille ja prosesseille.