Etusivu / Koulutukset / Tuotteista palvelusi -hybridivalmennus
Tuotteista palvelusi -hybridivalmennus on konkreettinen tapa yrittäjälle ja mikroyritykselle tuotteistaa uusi tai virkistää vanha palvelu helposti ostettavaksi.
Valmennus tarjoaa osallistujille tietoa tuotteistamisen hyödyistä, hyvän tuotteistuksen tunnusmerkeistä sekä hinnoittelusta.
Osallistuvat yritykset oppivat tuotteistamaan itse ja pystyvät toistamaan tuotteistuksen myös jatkossa.
Valmennus on tarkoitettu organisaatioille, jotka tarjoavat kehittämistoimenpiteitä eri toimialoilla toimiville yksinyrittäjille sekä mikroyrityksille.
Valmennus edellyttää kuitenkin osallistujilta sitä, että he ovat valmiita raatamaan noin kolme työpäivää. Osallistujat voivat jaksottaa tekemisen omiin aikatauluihinsa sopivaksi.
6 950 € + alv 24%
Osallistujamäärä maksimi 10. Toteutamme työpajavalmennuksen asiakkaan tiloissa. Uudenmaan ja Varsinais-Suomen ulkopuolella pidettävien koulutusten hintoihin lisätään 10%.
Valmennuksen vetävät Nosteen kokeneet tuotteistajat.
Jos et ole tyytyväinen valmennukseen, emme lähetä laskua.
Tavoite: Ymmärrys, mitä tuotteistaminen käytännössä tarkoittaa.
Mitkä ovat tuotteistamisen hyödyt? Mitkä ovat hittituotteen tunnusmerkit?
Howspace -työtilan sekä myyntiesitysrungon läpikäynti.
Tavoite: Sparrata osallistujia, niin että tuotteistus etenee.
Osallistujat lähettävät materiaalit ennakkoon valmentajille. Niiden pohjalta vastataan kysymyksiin ja pohditaan yhdessä miten edetään.
Tavoite: Palveluiden esittely ja tuotteistajan tehtävälistan läpikäynti.
Varmistetaan, että osallistujat voivat käynnistää asiakastestauksen.
Valmennuksen aikana osallistujat tuotteistavat palvelunsa. Napakat videot, tehtävät, lisämateriaalit sekä ladattavat mallipohjat auttavat osallistujaa kiteyttämään hittituotteen tunnusmerkit palvelulleen ja tiivistämään myyntipuheen sujuvaksi.
Myyntiesitys kiteyttää palvelun tärkeimmät argumentit. Se toimii työkaluna, jonka avulla osallistuja voi kiteyttää viestit verkkosivuille ja markkinointiin.
Valmistaudutaan vastaamaan asiakkaan kinkkisiin kysymyksiin, vaikkapa ”miksi palvelu on näin kallis?”
Varmistetaan, että aloiteanemia ei iske, vaan palvelun asiakastestaus ja myynti saadaan aidosti käynnistettyä.
Takuun edellytyksenä on vain reilu avoimuus. Tykitä kritiikkisi kiertelemättä ja kaartelematta kirjallisesti niin, että voimme julkaista sen nimelläsi varustettuna koulutuksen muiden palautteiden ohessa. Kuvasi olisi kiva yllätys. Mitä yrmympi ilme, sitä parempi.