Etusivu / Koulutukset / Myynnin psykologia -myyntikoulutus
Myynnin psykologia on syventävä myyntikoulutus asiantuntijoille, jotka osaavat jo myyntityön perusteet. Nyt on aika siirtyä seuraavalle tasolle. Keinot löytyvät ostamisen psykologiasta. Sen avulla autat asiakastasi valitsemaan, päättämään ja tilaamaan.
Tuhannet asiantuntijat kuvittelevat edelleen, että asiakas ostaa järkisyistä. Kuitenkin tutkimus toisensa jälkeen kertoo muuta.
Mihin ostajan päätökset sitten perustuvat? Miksei päättäjä tilaa, vaikka selvästi mieli tekisi? Mistä hän päättelee, että hinta on oikea?
Entä kuinka asiantuntija voisi vaikuttaa epäröivään asiakkaaseensa niin, ettei tämä kurvaa kilpailijan leiriin?
Myynnin psykologiaa -myyntikoulutuksessa perehdymme seuraaviin kymmeneen psykologiseen vipuun:
Kuulet kymmenittäin käytännön esimerkkejä, miten päättäjän pää toimii arkisissa tilanteissa. Monet ostajien näennäisen epäloogiset reaktiot saavat selityksensä.
PIUKEA
Keynote enintään 45 min 950 €
NAPAKKA
Enintään kolmen tunnin koulutus 2 450 €
TAINNUTTAVA
Koko päivän koulutus 3 850 €
Hintoihin lisätään arvonlisäveroa 24 %.
Uudenmaan ja Varsinais-Suomen ulkopuolella pidettävien koulutusten hintoihin lisätään 10%.
Toteutamme koulutukset etänä tai paikan päällä tiloissasi.
Etäkoulutukset pääsääntöisesti Teamsin välityksellä. Hintaan sisältyy aina tallenne, jonka saat yrityksesi sisäiseen käyttöön kuukaudeksi.
Koulutuksen vetää Nosteen kouluttaja Tommi Elomaa.
Jos et ole sataprosenttisen tyytyväinen koulutukseen, saat kaikki rahasi takaisin.
Tämä keittöpsykologian pikakurssi sopii erityisesti huipputekniikkaa tai asiantuntijapalveluja toimittavien b2b-yritysten ratkaisumyyjille ja asiantuntijoille.
Onnellisen osallistujan käyntikorttiin on tyypillisesti painettu titteliksi myyntijohtaja, myyntipäällikkö, tuotepäällikkö, avainasiakaspäällikkö tai ratkaisumyyjä.
Myös asiakaspalvelussa ja puhelinmyynnissä toimivat asiantuntijat hyötyvät koulutuksesta.
Huonoimmat palautteet tästä myyntikoulutuksesta antavat (omasta mielestään) loogisesti ajattelevat diplomi-insinöörit, jotka kuitenkin suhtautuvat yllättävän epäloogisesti käyttäytymis- ja taloustieteelliseen
tutkimustietoon.
Myös monet perinteisen suurpainemyynnin, tyrkyttämisen ja luukuttamisen ammattilaiset ja muut tosimiehet naureskelevat näille ”hömpötyksille”.
Jokainen meistä on altis ikiaikaisille vaikutuskeinoille. Ne ovat tulosta satojentuhansien vuosien evoluutiosta, joka on taannut ihmislajin menestyksen. Mutta nykyisessä mutkikkaassa maailmassa ne kääntyvät usein haitaksesi.
Pienetkin palvelukset ja lahjat vaikuttavat asiakkaaseesi. Hän tuntee alitajuista tarvetta antaa jotain takaisin.
Ihminen on äärisosiaalinen laji. Myönsi ostaja sitä tai ei, hän haluaa vaistomaisesti seurata laumaa.
Kun asiakas on julistanut ääneen jonkin periaatteen, hänen on erittäin vaikea vaihtaa mielipidettään.
Takuun edellytyksenä on vain reilu avoimuus. Tykitä kritiikkisi kiertelemättä ja kaartelematta kirjallisesti niin, että voimme julkaista sen nimelläsi varustettuna koulutuksen muiden palautteiden ohessa. Kuvasi olisi kiva yllätys. Mitä yrmympi ilme, sitä parempi.