Etusivu / Koulutukset / Matkailupalvelun tuotteistaminen -työpajavalmennus
Matkailupalvelun tuotteistaminen -työpajavalmennuksen tavoitteena on synnyttää helposti ostettavia yrityskohtaisia tai yritysten yhteisiä matkailutuotteita sekä lisätä matkailualan toimijoiden yhteistyötä.
Valmennus tarjoaa osallistujille tietoa matkailun tuotteistamisesta ja hinnoittelusta, ulkomaisista ja kotimaisista kohderyhmistä, vetovoimatekijöistä, digitaalisuudesta sekä tarinallistamisesta. Valmennukset toteutetaan huomioiden Suomen ja alueelliset matkailustrategiat.
Osallistuvat yritykset oppivat tuotteistamaan ja hinnoittelemaan matkailupalveluita, laatimaan elämyksellisiä tuotekuvauksia sekä huomioimaan tuotettavuuden, kestävyyden, digitaalisuuden ja tarinallistamisen palveluissaan.
Valmennus on tarkoitettu alue- tai kehittämisorganisaatioille, jotka tarjoavat matkailualan kehittämistoimenpiteitä mikro- ja pienyrityksille.
4 950 € + alv 24%
Toteutamme työpajavalmennuksen asiakkaan tiloissa. Uudenmaan ja Varsinais-Suomen ulkopuolella pidettävien koulutusten hintoihin lisätään 10%.
Valmennuksen vetää Nosteen kokeneet tuotteistaja.
Jos et ole tyytyväinen koulutukseen, emme lähetä laskua.
Tavoite: Synnyttää aihiot tuotteistettaville matkailupalveluille
Innovointi pienryhmissä ja ohjeistus välitehtäviin
Tavoite: Laatia alustavat tuotekortit ja hinnoittelu matkailutuotteille
Työskentely pienryhmissä ja ohjeistus välitehtäviin
Tavoite: Laatia tuotteistajan tehtävälista lanseerauksen, myynnin ja toimitusvaiheen varmistamiseksi
Työskentely pienryhmissä ja tuotteistajan tehtävälistan koonti
Voimme myös tarvittaessa selvittää verkkokyselyllä tai haastatteluilla ennen työpajojen toteutusta halutun kohderyhmän kehittämistarpeet, -halukkuuden sekä potentiaaliset aihiot kehitettäville matkailutuotteille.
Työpajoissa osallistuvat yritykset tuotteistavat konkreettisesti matkailupalveluita, joilla varmistetaan elämykselliset tuotekuvaukset, palveluiden löydettävyys ja toteutettavuus.
Kootaan palvelulle hittituotteen tunnusmerkit. Kuvataan palvelusisältö elämyksellisesti asiakkaalle ja konkreettisesti sidosryhmille.
Varmistetaan asiakkaan elämyksen toteutettavuus sekä palvelun kysyntä, myynti ja asiakkaan sitouttaminen digitaaliseen ja fyysisen palvelupolun avulla.
Varmistetaan, että aloiteanemia ei iske, vaan palvelun testaus, lanseeraus ja myynti saadaan aidosti käynnistettyä.
Takuun edellytyksenä on vain reilu avoimuus. Tykitä kritiikkisi kiertelemättä ja kaartelematta kirjallisesti niin, että voimme julkaista sen nimelläsi varustettuna koulutuksen muiden palautteiden ohessa. Kuvasi olisi kiva yllätys. Mitä yrmympi ilme, sitä parempi.