Myyntisivusto terävämmäksi tuotteistamalla
Redoflow-konseptin myyntisivusto kaipasi palvelun terävöittämistä vauhdittamaan kaupallistamista Suomeen ja muihin maihin.
Tiedätkö, miksi asiakkaasi ei osta? Miten palveluvalikoimaasi pitäisi järkevöittää? Miten tehdä ostamisesta helpompaa? Miten sujuvoittaa toimitusta?
Haluatko välttää kalliit harjoituskierrokset? Siinä tapauksessa tarvitset kaltaistemme kokeneiden konsulttien apua palveluidesi tuotteistamiseen.
Tulemme piiskureiksi ohjaamaan tuotteistusprojektiasi tai remontoimaan koko tuotevalikoimanne. Näin vältyt jopa vuoden tai kahden tyhjäkäynniltä.
Suolakaivos on ohjattu suurpaineprojekti. Asiantuntijasi puristavat höttöisenkin idean helposti ostettavaksi palvelutuotteeksi.
Noste-umpihanki-projektissa päivität palveluvalikoimasi niin, että kokonaisuus on kerrankin linjassa yrityksesi strategian kanssa.
Luotaimella varmistat, että olet tuotteistamassa palvelua asiakasta riivaavaan ongelmaan, jonka ratkaisemisesta asiakas on myös valmis maksamaan.
Etkö oikein tiedä, mikä on ongelma? Sparraus on napakka puolen päivän konsultointi-istunto johtajalle, yrittäjälle tai asiantuntijalle.
Tuotteistamolla tuotteistat itse uuden palvelusi tai virkistät vanhan ohjatusti verkossa
Selvitämme asiakkaasi ongelman, uudistamme palveluvalikoiman, tuotteistamme palvelun ja hiomme prosessin. Ostaminen helpottuu. Toimitukset sujuvat.
Spurtti on nopea tuotteistusprojekti mikroyrittäjälle, jonka liikevaihto on alle miljoona euroa vuodessa.
Redoflow-konseptin myyntisivusto kaipasi palvelun terävöittämistä vauhdittamaan kaupallistamista Suomeen ja muihin maihin.
Emergy Oy tarvitsi apua palveluvalikoiman selkeyttämiseen helpottamaan myyntiä ja tukemaan verkkosivu-uudistusta. Selkeytimme kohderyhmät, ostopolut sekä laadimme etenemissuunnitelman palveluiden kehittämiseen.
LähiTapiola henkivakuutusyhtiön asiantuntijoiden tuotteistustyöpajoissa tuotteistimme kaksi erilaista vakuutussäästämisen palvelua eri kohderyhmille.
Uusi Wilhelmiina Tenhola palvelukoti kaipasi parannusta täyttöön. Selkeytimme yhdessä kohderyhmät ja palveluvalikoiman sekä tuotteistimme myyntitarinan ensimmäisiin asiakaskohtaamisiin.
FCG tuotteisti sote- ja ilmastoasiantuntijoiden kanssa uuden Ilmi™ ilmastovaikutusten kartoituspalvelun avaamaan hyvinvointialueiden asiakkuuksia ilmastopalveluille.
Kir-Fix Oy kaipasi ulkopuolista apua selkeyttämään myynnin tekemistä, jotta yrityksen kasvutavoitteet saavutettaisiin. Kiteytimme selkeät kohderyhmät ja teimme priorisoidun tehtävälistan
Jutellaan lisää. Varaa ilmainen puolen tunnin tuotteistustapaaminen. Kirkastetaan tuotteistamisen tavoitteet ja hyödyt sekä askelmerkit tuotteistuksen etenemiseen.