Mediatuotteistus Suomen parhaille metsänomistajille
Autoimme Viestimediaa tuotteistamaan metsäsisällön uudenlaiseen kokonaisuuteen. Tavoite oli tehdä media niille metsänomistajille, jotka haluavat olla Suomen parhaita.
Tiedätkö, miksi asiakkaasi ei osta? Miten palveluvalikoimaasi pitäisi järkevöittää? Miten tehdä ostamisesta helpompaa? Miten sujuvoittaa toimitusta?
Haluatko välttää kalliit harjoituskierrokset? Siinä tapauksessa tarvitset kaltaistemme kokeneiden konsulttien apua.
Tulemme piiskureiksi ohjaamaan tuotteistus- tai liinausprojektiasi tai remontoimaan koko tuotevalikoimanne. Näin vältyt jopa vuoden tai kahden tyhjäkäynniltä.
Luotaimella varmistat, että olet tuotteistamassa palvelua asiakasta riivaavaan ongelmaan, jonka ratkaisemisesta asiakas on myös valmis maksamaan.
Tutkalla saat ymmärryksen siitä miksi arki ei suju ja mihin aika tuhraantuu. Lopputuloksena saat priorisoidut korjaustoimenpiteet.
Suolakaivos on ohjattu suurpaineprojekti. Asiantuntijasi puristavat höttöisenkin idean helposti ostettavaksi palvelutuotteeksi.
Spurtti on nopea asiantuntijanpalvelun tuotteistusprojekti mikroyrittäjälle, jonka liikevaihto on alle miljoona euroa vuodessa.
Noste-umpihanki-projektissa päivität palvelutuotteiden valikoimasi niin, että kokonaisuus on kerrankin linjassa yrityksesi strategian kanssa.
Etkö oikein tiedä, mikä on ongelma? Sparraus on napakka puolen päivän konsultointi-istunto johtajalle, yrittäjälle tai asiantuntijalle.
Saat prosessit virtaamaan ja asiakkaat tyytyväisiksi. Parannamme tuottavuuttasi ainakin viidenneksellä. Luomme epäreilua kilpailuetua.
Selvitämme asiakkaasi ongelman, uudistamme palveluvalikoiman, tuotteistamme palvelun ja hiomme prosessin. Ostaminen helpottuu. Toimitukset sujuvat.
Autoimme Viestimediaa tuotteistamaan metsäsisällön uudenlaiseen kokonaisuuteen. Tavoite oli tehdä media niille metsänomistajille, jotka haluavat olla Suomen parhaita.
Tuotteistaessa siirrymme ominaisuuspuheesta hyötypuheeseen. Hyvin usein kuitenkin sekoitamme tuotteen tai palvelun ominaisuudet ja hyödyt. Käyn tässä lyhyesti muutamalla helpolla esimerkillä läpi ominaisuuden ja hyödyn eroa.
Perinteisesti asianajajien palveluja on ostettu räätälöitynä ja tuntipohjaisella hinnoittelulla. Youristia päätti tuotteistaa palveluitaan ja yhdessä paketoimme uuden palvelun kansainvälisille yrityksille.