Search
Close this search box.

Nopeammin terapiaan – Case Coronaria Kuntoutuspalvelut

Minna Elomaa
Minna Elomaa
Valmiina tuplaamaan tuloksesi tai parantamaan tuottavuuttasi? Olen tuloskeskeinen tuotteistaja ja arjen muutosten maaliin saattaja. Varaa puolen tunnin tapaaminen - kirkastetaan tavoitteet ja hyödyt sekä askelmerkit tuotteistuksen tai liinauksen etenemiseen. minna.elomaa@noste.fi ✆ 040 747 1786

Coronaria Kuntoutuspalvelut Oy:n projektin tavoitteena oli saada terapia-asiakkaat nopeammin palveluiden piiriin sekä vapauttaa terapeuteille lisää asiakasaikaa.  Sitä kautta parantaa täyttöjä ja varmistaa tuloksellista toimintaa. ​

Työstimme puhe- ja toimintaterapiaprosessista nyky- ja tahotilakuvaukset. Saimme näkyviin prosessin hukat ja puollonkaulat – samalla ymmärrys siitä, mitä pitää tehdä kasvoi. Pilotoimme myös uudenlaista prosessin johtamismallia.​

Yhteistyöprojekti Nosteen kanssa oli mutkatonta. Nosteen asiantuntijat sisäistivät lyhyessä ajassa toimialan erityispiirteet ja toivat laaja-alaisen osaamisen eri toimialoilta sparraavalla ja rakentavalla tavalla arkeemme. Konkreettiset ja yksityiskohtaiset prosessikuvaukset auttoivat tunnistamaan omaa ajankäyttöämme ja lopputulemana saimme  toimenpidesuunnitelmat arkeamme helpottamaan.
Marko Lehtola, liiketoimintajohtaja​

Aiheeseen liittyvät muut kirjoitukset

Turvan digiasiantuntijat, korvausasiantuntijat ja järjestelmäkehityksestä vastaavat paransivat asiakaskokemusta ja asiantuntijan arkea liinaamalla korvausprosessia.
Tommi Elomaa

Asiakaskokemus ja asiantuntijan arki paremmaksi

Turva liinasi korvausprosessiaan tavoitteena asiakaskokemuksen ja asiantuntijan arjen parantaminen. Digiasiantuntijat, korvausasiantuntijat ja järjestelmäkehityksestä vastaat kuvasivat nykytilan, tunnistivat hukat sekä työstivät konkreettisen kehittämisen suunnitelman.

Keuda kehittää prosesseja
Minna Elomaa

Kohti sujuvampaa toimintaa ja parempaa arkea​

Keudassa prosessien kehittäminen tarvitsi uuden lähdön. Tavoitteena oli saada ylätason prosessikartta päivitettyä sekä priorisoitua prosessitekemistä. Aiemmin tehdyn organisaatiomuutoksen myötä oli myös tarve luoda yhteisiä prosesseja eri toimipisteisiin.​