Search
Close this search box.

Myyntiprosessin läpimenoajan ja myyjien tyytyväisyyden parantaminen

Minna Elomaa
Minna Elomaa
Valmiina tuplaamaan tuloksesi tai parantamaan tuottavuuttasi? Olen tuloskeskeinen tuotteistaja ja arjen muutosten maaliin saattaja. Varaa puolen tunnin tapaaminen - kirkastetaan tavoitteet ja hyödyt sekä askelmerkit tuotteistuksen tai liinauksen etenemiseen. minna.elomaa@noste.fi ✆ 040 747 1786

Aktia Henkivakuutuksen kasvua haluttiin vauhdittaa parantamalla erikoistuneen jakelukanavan myynnintukea ja nopeuttamalla hakemusten läpimenoaikoja.

Haastattelujen, kyselyn sekä yhteisten työpajojen kautta tunnistettiin myyntiprosessin pullonkaulat. Tärkeä osa projektia oli myös myynnin ja asiantuntijoiden keskustelut arjen ongelmakohdista. Yhdessä haettiin ja ideoitiin ratkaisuja. Ymmärrys toisten töistä, taustalla olevista tekijöistä ja siitä, miksi kaikki ei ole niin yksinkertaista lisääntyi.

Yhdessä priorisoimme toimenpiteet ja ideat myyntiprosessin, osaamisen ja yhteistyön sujuvoittamiseen. Todella käytännönläheinen projekti, jossa myös arvostus toistemme tekemiseen kasvoi.
Anu Koskenvuo, operatiivinen johtaja

Aiheeseen liittyvät muut kirjoitukset

Turvan digiasiantuntijat, korvausasiantuntijat ja järjestelmäkehityksestä vastaavat paransivat asiakaskokemusta ja asiantuntijan arkea liinaamalla korvausprosessia.
Tommi Elomaa

Asiakaskokemus ja asiantuntijan arki paremmaksi

Turva liinasi korvausprosessiaan tavoitteena asiakaskokemuksen ja asiantuntijan arjen parantaminen. Digiasiantuntijat, korvausasiantuntijat ja järjestelmäkehityksestä vastaat kuvasivat nykytilan, tunnistivat hukat sekä työstivät konkreettisen kehittämisen suunnitelman.

Keuda kehittää prosesseja
Minna Elomaa

Kohti sujuvampaa toimintaa ja parempaa arkea​

Keudassa prosessien kehittäminen tarvitsi uuden lähdön. Tavoitteena oli saada ylätason prosessikartta päivitettyä sekä priorisoitua prosessitekemistä. Aiemmin tehdyn organisaatiomuutoksen myötä oli myös tarve luoda yhteisiä prosesseja eri toimipisteisiin.​