Silta tuotteisti uutta myytävää kasvun vauhdittamiseksi

Riikka Nurmi
Riikka Nurmi
Olen työskennellyt niin yrittäjänä, työntekijänä kuin julkisella sektorilla uuden kehittämisen parissa. Olen kouluttanut useampia viestinnän ja tuotteistuksen koulutuksia. Koulutan & konsultoin. Aiheina tuotteistaminen, hinnoittelu ja toimitusten sujuvoittaminen. [email protected] ✆ 040 501 7510

Silta Oy on palkanlaskennan ja HR-palveluiden asiantuntijayritys. Heidän asiakkaansa voivat olla murehtimatta palkanlaskentaa ja keskittyä omaan liiketoimintaansa.  

Sillan ammattilaiset kiteyttivät suurasiakkaille uuden palvelun asiakashyödyt sekä sisällön helposti ymmärrettäväksi. Lupaamamme epätäydellinen tuotteistus siirtyy nyt seuraavaan vaiheeseen, asiakasaltistukseen. 

”Silta on kasvuyritys ja mietimme jatkuvasti keinoja kasvun kiihdyttämiseksi. Nosteen avulla saimme nopeasti kiteytettyä palvelumme hyödyt valittuun kohderyhmään. Tuotteistustyöhön osallistui myynnin ja markkinoinnin lisäksi ammattilaisia palkkahallinnosta, mikä osoittautui erittäin arvokkaaksi. Osaaminen kasvoi projektin aikana kaikilla ja tuote on nyt aidosti yhdessä mietitty.” Jussi Jaakkola, myyntijohtaja

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Aiheeseen liittyvät muut kirjoitukset

Digital Audit Company tuotteisti kyberturvapalvelun
Tommi Elomaa

Digital Audit Company tuotteisti kyberauditointi palvelun

Digital Audit Company on yksi Suomen tehokkaimmista tilintarkastajista. Tarkastusten yhteydessä on tullut ilmeiseksi, että asiakkaat kaipaavat apuja myös kyberriskiensä auditointiin.

Yrityspäättäjien ja tietoturvan asiantuntijoiden haastatteluista saadun ymmärryksen perusteella tuotteistimme Digital Audit Companyn tiimin kanssa uuden Kyberauditointi palvelun.

Palvelu lanseerataan alkuvuodesta 2023.

Hoivatilojen korttelin kokoinen tuotteistus
Minna Elomaa

Hoivatilojen korttelin kokoinen tuotteistus

Hyvinvointialueiden käynnistyminen ja kunnissa tapahtuvat muutokset vaikuttavat moniin toimijoihin, niin myös Hoivatiloihin. Projektimme tavoitteina oli uudistaa palvelukortteli –konseptia ja tuotteistaa Hoivatilojen asema Suomen johtavana palvelukorttelirakentajana. Lopputuloksena halusimme tehdä korttelin ostamisesta helppoa.​

Mikä avaa asiakkaan ostoikkunan
Minna Elomaa

Mikä saa asiakkaan ostoikkunan aukeamaan? 

Oletko miettinyt, mikä kohderyhmääsi yhdistävä tapahtuma herättää ostohalut? Milloin myynti onnistuu? Asiakkaan ostoikkunan avaavia asioita yrityksissä riittää.

Palvelun tuotteistaminen

Pakerratko insinöörien esimiehenä?

Tämä 120-sivuinen e-kirja neuvoo vaihe vaiheelta, miten puserrat asiantuntijoittesi osaamisesta enemmän kate-euroja tuotteistamisen keinoin.

Teoksen vinkit perustuvat Suomen kokeneimman tuotteistajan käytännön kokemuksiin sadoista insinööritalojen tuotteistusprojekteista 17 vuoden aikana.